
W Warszawie odbył się VII Kongres Infrastruktury Polskiej. Jedno z najważniejszych wydarzeń w branży infrastrukturalnej zorganizowali Zespół Doradców Gospodarczych TOR i portal RyneknInfrastruktury.pl.
Podczas kongresu miały miejsce kilku godzinne debaty w 3 blokach tematycznych poświęconych innowacjom, procesowi realizacji inwestycji oraz planowaniu infrastruktury transportowej. Głos zabrało kilkudziesięciu prelegentów.
W tym roku rozmawiano m.in. o (wciąż trudnych) relacjach między zamawiającymi i wykonawcami, a także o nadal bolącym branżę problemie waloryzacji kontraktów, zwłaszcza zawartych w latach 2015 i 2016.
Wspólnie zastanawialiśmy się jak lepiej podzielić ryzyko w procesie inwestycyjnym oraz jak radzić sobie z niedostatkiem rąk do pracy. Nie zabrakło także odniesienia do szykowanej ustawy o zamówieniach publicznych i planów w zakresie dalszej rozbudowy infrastruktury transportowej-drogowej, kolejowej i żeglugi śródlądowej.
W Warszawie odbył się VII Kongres Infrastruktury Polskiej. Jedno z najważniejszych wydarzeń w branży infrastrukturalnej zorganizowali Zespół Doradców Gospodarczych TOR i portal RyneknInfrastruktury.pl.
Podczas kongresu miały miejsce kilku godzinne debaty w 3 blokach tematycznych poświęconych innowacjom, procesowi realizacji inwestycji oraz planowaniu infrastruktury transportowej. Głos zabrało kilkudziesięciu prelegentów.
W tym roku rozmawiano m.in. o (wciąż trudnych) relacjach między zamawiającymi i wykonawcami, a także o nadal bolącym branżę problemie waloryzacji kontraktów, zwłaszcza zawartych w latach 2015 i 2016.
Wspólnie zastanawialiśmy się jak lepiej podzielić ryzyko w procesie inwestycyjnym oraz jak radzić sobie z niedostatkiem rąk do pracy. Nie zabrakło także odniesienia do szykowanej ustawy o zamówieniach publicznych i planów w zakresie dalszej rozbudowy infrastruktury transportowej-drogowej, kolejowej i żeglugi śródlądowej.